Tors 6 nov - kvällsträning

Väntade på målaren hela dagen så vågade mig inte ut på en promenad på fm som jag vanligtvis gör, så fick vänta tills Micke kom hem. 

Blev en promenad på ca 2km på 20min. Har en underbar reflexväst med blinkande, röda lampor. En bil stannade faktiskt och frågade vart jag köpt den - så bra är den! 

Sen gjorde jag 
knäböj 15 x 3
utfall 8 ggr/ben x 3
armhävningar med benen på soffan 10 x 3 
planka 45sek och 30sek
sidoplanka 30sek båda sidor

Hade sån magknip så sen blev det inget mer. Hade tänkt göra fler plankor men klarade inte det idag. Och jösses så jobbiga benövningarna var! Haha ska bli intressant att se hur det känns imorgon.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0