Underbar lördagsträning

Idag spenderas hela dagen i Jobsvall, Micke meckar med bussen och ikväll har vi hästjour för mamms och papps roar sig i Stockholmo. 

Blev en promenix på 5km med Wilma och Mario. Blev ett antal toalettstopp för Wilma så vi höll inte riktigt tempot som vanligt men ändå mysigt att ha en hund med. Därefter hann jag faktiskt med

Planka 1 min
Knäböj 15 st
Sidoplanka 45sek (båda sidor)
Statiska utfall 8st på varje ben

upprepade 3ggr
Så himla skönt att få till ett "riktigt" pass. Haha löjligt men det där kändes som det faktiskt. Var lite skakis i benen när jag sen efter lite matning stressade ut i stallet och red Grålle också. Aaaah vilken härlig dag, jag mår så sjukt mycket bättre när jag får röra på mig ordentligt. 

Nu ligger prinskorven och sover på bröstet efter maten - den här dagen kan ju inte bli bättre! 





Kommentarer
Thea

Woho! Vad duktig du är! :D Heja dig!! :) Det där med chokladbollarna såg intressant ut, kanske något att testa framöver när jag pallar. ;)

2014-11-18 @ 19:57:39
URL: http://retsticka.shapemeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0