Dags igen!

Ikväll måste jag få till ett pass igen, antingen framför tv:n eller en löprunda.

Det är på tiden egentligen att komma ut i spåret igen, snart 5 månader sen sist! Midnattsloppet i mitten av augusti är senaste gången jag sprang ordentligt, och vilken mil! Bästa loppet hittills, sämsta tiden men underbaraste känslan. När jag sprang över mållinjen var det sån glädje, lycka och stolthet i hela kroppen. Vecka 32 och jag hade gett mig faan på att klara det! Mellan kilometer 7 och 8 var det riktigt tufft, men jag var inte där för att ge upp. Och vi klarade det, magen och jag! 

Nästa mål är tough viking den 9 maj. Bara 4 månader dit så dags att släppa upp kopplingen och gasa. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0