Besiktning och sällskap

Var på återkontroll idag och fick väl ok att rida om det känns bra, men bör avvakta tills det gått 8 veckor innan jag börjar springa(nu har det gått 6). Åh vad det kliar i benen, två veckor känns långt men egentligen kort tid om man tänker på att jag kan undvika framtida problem, då är det ju utan tvekan värt att vänta. 

Efter barnmorske- och bvcbesök så åkte vi och hälsa på Ida och drog ut henne på en promenad (efter en Max-lunch..). Var ute ca 1 timme men kändes verkligen inte som det, så himla mycket roligare att gå med sällskap och prata bort tiden. 

När vi kom tillbaka så blev det 
Planka 1min x 3
Sidoplanka 45sek x 3 

Sen pratade vi samtidigt som jag gjorde knäböj och utfall så tappade bort mig i räkningen, men ca knäböj 15 x 3 och utfall 10 x 2 på varje ben. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0