Ingen träning

Två dagar utan träning. Om man nu kan kalla mina promenader för träning.. I måndags var jag bara lat och igår var ork och energi nere på minus. Så idag är det nya tag! 

Jag har stora förhoppningar idag, är dags för min "besiktning" efter graviditet och förlossning. Jag hoppas verkligen, verkligen att jag får börja springa och rida nu. Även om jag redan rider, och igår sprang jag efter Grålle i tömmarna.. Men kan ju vara kul att få göra det lovligt, hehe! 

Usch, ångest över dom här två vilodagarna, så nu kör vi! Men ska kanske passa på att försöka få lite sömn nu bara när prinskorven sover.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0