Nystart!

Imorgon är det 4 veckor sedan våran fina kille kom till världen. Jag har inte vägt mig dom senaste dagarna men sist så hade jag ca 4-5kg till utgångsvikten, gissar på att jag står kvar där. 

Jag vill verkligen komma i form igen, men motivationen tryter när det bara är promenader som gäller än så länge och lättare övningar. Men - man måste ju börja nånstans! Drömmen är att få bort ca 8kg, tajta till kroppen och få snyggare rumpa. 

Nu när det är en annan liten person som bestämmer hur dygnets timmar ska spenderas så blir det inte alltid som man tänkt sig. Här sitter jag och ammar alldeles svettig efter en promenad  - för att han bestämde sig för att vakna när vi kom hem så jag hann inte duscha. 

Men, nu tänkte jag börja skriva igen för att få upp träningsmotivationen. Föra lite dagbok över vad jag gör. Då blir det svart på vitt när jag fuskar och förhoppningsvis så är det en morot att inte fuska. 

Så idag, onsdag 5 november, blev det ca 3,7 km promenad på 32 min 26sek. 
Därefter gjorde jag 
plankan 1min
Sidoplanka 45sek på båda sidor






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0