Lugn fredag

Som jag misstänkte - hejhej träningsvärk! Och det värsta är att det alltid är värre två dagar efter, så får se om jag kan röra mig imorgon.. 

Det var faktiskt bra idé det här med att föra dagbok på träningen, hade jag inte gjort det så hade jag suttit kvar i soffan hela kvällen. Men samvetet knackade på så blev en liten promenad för att hälsa på hos Stefan som har börjat flytta in i sitt nybyggda, fina hus! 

Men glömde först att pausa runkeeper när jag kom dit, så blev några minuter extra. 

När jag sen kom hem igen blev det 
Plankan 45sek x 3 
Sidoplanka 30sek x 3 på varje sida

Lite är bättre än inget! Inga benövningar idag pga träningsvärken... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0