Rapport

Dag efter dag rullar på och ser ungefär likadan ut. 

05.30 går upp
7.00-16.30 jobb
17-21 stall
22 sover 

Typ ungefär. Det blir väl inte 4 timmar stall varje dag men mellan 2,5-4. 

Tvätt och städ känns väldigt oprioriterat vid nio-tiden på kvällen, för att inte snacka om träning. Ångesten för min uteblivna träning är ju hemsk. Men jag ska vara glad om jag ens hinner få ett godnatt av min andra hälft när jag kommer hem. 

Men hur jag än vrider och vänder på det, försöker ändra i livs-schemat så får jag inte till någon bättre lösning. Jag vill för mycket. Och att det nu är mörkt klockan fem gör ju inte saken lättare. Hej höst-tröttheten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0