Sommar och sol och vi har kort tajt kjol

Härliga värme! Nackdelen är att vi måste ha t-shirt på jobbet och bondbrännan har redan börjat visa sig.. Jobbade över 2 timmar idag så blev fuskmiddag på Max, mums! Hann även till Hööks där jag av en slump träffade på Camilla. In i bett-djungeln och inte ett dugg klockare blev vi. Men, testning-testning imorgon så får vi se hur (illa) vi lyckades. Blev även ett billigt extraträns för mig. Sneglade på lite schabrak och blev sugen när Camilla tog ett men det får nog bli efter löning för min del.

Igår var det hästens dag och 20års jubileum på BäRF, riktigt lyckat och mysigt! Efteråt blev det golfrundan på Hoffe med C&B. När jag kom hem och hade fått i mig grillade hamburgare så drog jag en 4,3mils runda på cykeln. Tjaa, helt okej söndag om du frågar mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0