Dödensdöd

Skippade sportson-träningen idag och prioriterade stallet. Blev visserligen cykeln dit och hem, så blev inte helt utan träning. Men tur att det bara blev dom där 1,6mil x 2 för kroppen hade inte återhämtat sig från i lördags. Dock förbättrade jag mig med 4,5 min på vägen hem (älskade medvind!).

Hade saknat Hoffe, och till en början var han superfin. Sen blev han tjaffsig i munnen igen, så hjälpte tydligen inte att byta bett. Men, det var ändå en härlig tur med Camilla och Brago. H blev halvgalen på slutet pga mygg och flugfä så vi travade så fort underlaget och framkomligheten tillät.

Nu har jag lite ro i själen igen, hade skuldkänslor för att han kom i andrahand i helgen. Nya tag imorgon igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0