Onsdagens träning

Tack vare Thea så lyckades jag faktiskt träna lite igår. Är så sjukt slut på kvällarna och motivationen var noll vid 20-snåret. Meen ett litet pass blev det iaf!

Haha jösses, jag och armhävningar - vilken parodi! Och då anses jag vara ganska stark ändå, men efter tio stycken dog jag. Har inte känt någon träningsvärk än, men kommer väl..

Jag klarar inte av vanliga situps för har blivit så jäkla öm i ländryggen, så jag körde plankan istället. Testade en ny variant, gick från "underarmsläge" till upp på händer, sen tillbaka ner till utgångsläget. Så upp och ner så under ca 40 sek, sen vanlig planka i ca 1 min. Magrutor - here I come!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0