Några vilodagar senare..

Hade ett uppehåll på träningen och nyttigheterna.. Blev en rejäl svacka med allt födelsedagsfirande + blodgivning(fick inte träna efter).

Så 4 dagars vila blev det, och igår körde jag ett lättare pass. Tur var det, för det gör fortfarande ont i utsida lår efter cirkelpasset. Det känns inte som träningsvärk, snarare som att något är fel. Livrädd för att det blivit knas med någon muskel/-fäste.

Ikväll ska jag och Thea testa ett boxpass på kraftkällan. Känns som att det inte är det optimala om det skulle vara något galet med mina ben, menmen.

Lite ångest över mina slappa-och-åt-allt-jag-såg-dagar. Men dom är över nu, nya tag! Tror iofs min kropp mår bra av återhämtningstid, men problemet är att när jag inte tränar så blir jag mer sötsugen och rastlös, vilket jag försöker stilla med att trycka i mig vad som helst. Behärskning, Frida!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0