Helgen!

I lördags så var det äntligen Mickes 30årsfest (och lite firande av min 23års dag). Det har varit stressigt och nervöst inför festen så riktigt skönt att den är gjord faktiskt. Jag har svårt för stora folkmängder, speciellt när man ska föreställa värdinna och prata med alla.

Vågade mig upp på "scen" med microfon, för att sjunga för Micke, sen även paketöppningen. Skoja inte om hur mycket jag skakade, och ångesten efteråt för kändes som jag skämde ut mig. Scenskräck, näää inte alls..

Tror det blev ganska lyckad kväll, även om folk inte var så långvariga. Inga bråk eller missöden och tror att dom flesta hade trevligt. Det får väl räknas som godkänt?

Vi fick båda massa fina presenter, jag hade inte förväntat mig nånting eftersom jag inte fyllde jämt men vi har väldigt snälla vänner/familj!

Min födelsedag, igår, bestod mest av slapp i soffan och städning av bygdegården. Det sistnämnda hade jag gärna varit utan men får trösta mig med att det är iaf 7 år kvar till min 30års fest..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0