Fitnessfighten dag 4

Dagens träning börjades med årets första utomhuslöpning, så härlig! Dock trodde jag att det hade smält undan mer från vägen men tji fick jag - rena isgatan. Emellanåt var asfalten framme, men efter 2km kände jag att risken att jag skulle halka omkull var stor, så jag vände. Kort runda men det var riktigt skönt att komma ut igen! Dessutom invigde jag nya t-shirten, Run fast

När jag kom tillbaka körde jag styrka, jag kan inte rå för det men FAN VAD TRÅKIGT! Vet inte om det är för att jag inte riktigt känner nåt av det (förutom mage och delvis ben) men vill inte bli biffig så kör bara 1kg på varje arm.

Aja, får stå ut i 26 dagar till



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0