Cirkelträning

Vågar knappt resa mig ur soffan för jag vet hur ont det kommer göra. Jösses vad träningen tog idag! Kände av rumpan redan imorse, och cirkelträningen bidrog sen med kraftig träningsvärk i ben. Redan idag! Hur ska det då kännas imorgon?!

Men det var roligt och riktigt intensiva 55minuter. Armhävningar, knäböj, burpees, hopprep, sneda situps, skridskohopp, axellyft var bara några av stationerna. Efteråt joggade jag ur benen i 10 min och körde planka i 1min30sek. Helt klart nöjd med dagens prestation!



Kommentarer
Johanna

Det var det första jag gjorde i höstas när jag skaffat kortet, ville typ gå hem och grina.

Svar: Eeeeh ja! Tyckte så synd om mig själv igår när varje minimal rörelse gjorde skitont, haha!
Frida

2013-03-22 @ 21:38:04
URL: http://dirtythings.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0