Bitter brud

Verkar som att ju mer jag önskar bort snön, desto mer kommer det. Till och med hästarna blev tokiga när det började snöa igår.

Blev ett försök till uteritt igår iaf, slutade med snö till magen på Grålle och en halvt drunknande Brago. Något förvånad jag blev när jag sneglade bak och bara halva Brago stack fram! Camilla fick till och med lyfta på skänklarna för att ha dom över backen, och hon har ju inte dom överdrivet långa benen om jag säger så.

Men, dom fick jobba lite iaf gossarna! Provade ridbanan lite men G var så motsträvig så kändes inte värt det.

Suck, vi för stå ut med skrittritter några veckor till verkar det som..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0