Tjejvättern 2013

Det har varit en helt fantastisk dag! Tyvärr är jag alldeles för slut för att orka återberätta allt på ett rättvist sätt.

Men vi kom i mål, jag fick tiden 04.10 och Camilla 04.12. Det var definitivt det roligaste jag har gjort på en cykel iaf, hade roligt HELA tiden. 10 mil och jag ville bara fortsätta. Allt var perfekt.

Och när vi kom i mål väntade en överraskning - Micke var där! Vi hann aldrig säga hejdå på morgonen, och eftersom vi inte kommer ses på 2 veckor gjorde det mig ledsen. Så när jag var i mål och väl upptäckte honom så blev lyckan ÄNNU större.

Många mil både på cykel och i husbil börjar kännas nu, så dags att bege sig till Jobsvall för lite sömn. Imorgon kl 5 ska jag mot Arlanda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0