Vardagslycka

Blev ingen vanlig måndag tack vare att jag skulle till tandläkaren (igen!) efter jobbet, så efter dom 7 minuterna i tandläkarstolen så åkte jag till stallet.

Red ut på Hoffe, det blev tomtestigen och sen några varv på banan. När jag red iväg så infann sig en underbar känsla - jag var hemma! Den där trygga, lugna, härliga känslan, och att känna - det här kan jag! Jag känner mig fortfarande lite vilsen på Grålle, men på Hoffe är jag så trygg. Även om han hade stått och hoppat rakt upp och ner hade jag varit trygg. Med honom KAN jag, jag vet vad han går för och hur han fungerar.

Jag blev så glad! Och verkligen njöt av ridturen, trots blåst och snö. Att kunna RIDA, jobba honom och känna honom slappna av och ta fint stöd på tygeln.

KÄRLEK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0