ÖVERLYCKLIG

Jag trodde aldrig att jag skulle bli så glad över lite galopp, men jag var nästan bland stjärnorna ikväll!

Red ut med Camilla på Brago, jag och Grålle var först och han hade sån fart i traven att han helt naturligt rullade över i galopp. Första gången vi galopperat! HUR UNDERBART! Och vi tog ett minimini skutt över en kvist som låg på backen, det var nästa för bra för att vara på riktigt!

Sen saktade jag ner till trav så inte Camilla skulle hamna för långt bak, när dom var ifatt lät jag honom köra på igen och då blev det den andra galoppen. Mina mungipor räckte inte till, jag kunde inte sluta le och hade ett galet lyckopirr i magen!

Från att bocka i alla fattningar till att bara köra på självmant i hur lugn och fin galopp som helst - knappt jag vågar tro på det.

ÖVERLYCKLIG!

Att han dessutom går först över allt, tvekar aldrig och har egen bjudning - jag vågar nästan tro på att det äntligen har lossnat för oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0