Klibb i spår

Sa ju igår att jag skulle tvinga ut mig själv i spåret, och det kan man lugnt säga att jag fick göra. Tvinga alltså. Dumt av oss att köpa så skön soffa..

Men jag kom till slut ut på en tur, 5.9km blev det. Två varv på Ullerängen, jag hade tänkt mig tre men utan valla och klibb under skidorna så var det bra tungt och motivationen sjönk drastiskt när två killar svischade förbi i en jäkla fart. Såg så lätt ut, men min kropp sa något annat.

Men, den bästa träningen är den som blir av! Alltid något att jag faktiskt tog mig ut över huvud taget. Jag tänkte att nu får torsdag bli nästa utmaning, imorgon är det ju stallet igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0