Dagens träning

Uppvärmning 4 min gång

Sprang 5 km på 27 min o 57 sek (WOHO REKORD)

15 st utfall på varje ben

20 st situps på pilatesboll

Plankan 1 min x 2

10 st armhävningar

20 st rygglyft

----------------------

Klarade 2,5 km på mindre än 14 min, det gick riktigt bra, kände mig stark. Sen blev det tyngre och dom sista 8 minuterna var riktigt jobbiga. Var tvungen att bryta och gå i nästan 30 sekunder innan jag fortsatte igen. När jag ökade farten sista minuten var det på ren o skär vilja, spysmaken hälsade på och jag ville bara ge upp.

Efteråt är det skönt och det är väl dom där stunderna som gör en starkare och att man kommer vidare i sin träning. Men just då är det allt annat än skönt, just då är det svårt att förstå varför man ens utsätter sig för det.

Men, som sagt, så härlig känsla nu ist, och så värt det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0