Se där ja!

I onsdags fick jag ryggskott. Jippi. Det var länge sen jag bölade av fysisk smärta, men det där var fan inte roligt.

Så den här veckan har bestått av 5km löpning i tisdags och resten av tiden har jag tryckt i mig allt jag ser. Det är det värsta med mina träningsuppehåll, jag blir sugen på ALLT och bara måste äta. Helst hela tiden.

Som tur var blev jag tillknäckt redan i torsdags så jag känner mig i princip frisk igen. Så hoppas på en cykeltur på söndag!

Förövrigt hade vi middagssällskap av Zandra och Danne igår, och Stefan kom när det var dags för hojmeck. Riktigt trevlig och härlig fredagskväll!

Och idag är det tömkörningskurs som gäller för mig och Grålle, efter grillning i fjällnora med Thea&co. Förhoppningsvis ska jag även träffa Ida ikväll.

Och imorgon ska jag rida pay&dressage på Hoffe. Alltså.. Full helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0