And this type of love isn't rational, it's physical

Kanske dags för lite allmänt skitsnack?

Först och främst; den 20 september blev jag moster igen! En liten Malwa kom till världen, och igår fick jag kika lite på flingan. Oroväckande hur barnkär jag blivit.. Eller bebistokig snarare.

Annars så, det mest spännande som hänt på jobbet (bygger Leos Lekland) den här veckan är "spräningsolyckan" igår. Blev lite fel så skvätte sten på lite bilar och net on nets husfasad. Action! Och jag har även "tappat bort" en nyckelknippa men virrfia hade en liten ängel som tog hand om dom när dom hängde kvar där i låset så fint. Skämdes inte dåligt över de då..

Meeen, nu ska jag hänga lite tvätt och sen byta om för ett spinningpass. Har faktiskt tagit mig i magen och skött träningen helt okej sista tiden.

So loong

Älskar att jag fortfarande är så där äckligt nykär i killen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0