Baby you light up my world like nobody else

Drömde i förrgår att jag red Zebbe, vi var nere vid gamla ridskolan och skulle hoppa små hinder. Sommar, barbacka - ändå var det ingen härlig dröm. Något var fel och efter något skutt så förstod jag att han hade ont/något var fel. Jag slutade rida och kände hans tacksamhet.

Trots att det inte var en dröm på rosa moln så betydde den mycket, det var en sån dröm som kändes så där riktigt verklig att man inte vet om det var verklighet eller dröm. Känslan att rida Zebbe igen - obeskrivlig.


Kommentarer
Anonym

hej jag är en tjej som bara råka titta in på din blogg genom google och undrar om du har känt dig rädd nån gång över att åka till stallet t.e.x när du var nybörjare

2012-01-20 @ 15:23:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0