Reeesan

Just nu lackar jag på seg-internet för jag får inte upp några bilder på fejan. Menmen.

Vad hände egentligen då förra veckan?

Snabbt:

Åkte båt - blev lite sjösjuk men ordnade upp sig efter ett tag.
Så värt, det var ashärligt och jättefint. Såg en delfin också! Och en sjöldpadda, typ..

Legat på stranden - pressat såklart! Så varmt men så skönt, aaah

Tagit nattdopp - både i havet och i poolen (busigt).
Min favorit blev att ligga och guppa på vågorna.
Nattdopp i havet slutade med magsår (ha ha) pga sjukt höga vågor, men så jävla värt!

Spanat på stan/shoppat (speciellt en affär..) - fejk fejk fejk men kär kär kär

Dunkat musik på ballen - hade fint läge så perfekt att förferra på
eller att mysa efter en lång, varm dag

Festat - men självklart. Gryyyymt. Beach partyt var sjukt kul!

Ätit glass - säger bara MUMMA

Flygit - jaaa min första (och andra) gång!
Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men det var faktiskt inget speciellt

Haft kul - SJÄÄÄLVKLART

Säkert massa mer - men kommer inte på nu

Bilder - fejan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0