Long long time ago

Jag har försökt bli av med mitt data-beroende, så känns lite konstigt att sitta här igen efter 2 veckor. TVÅ VECKOR! Haha helt obegripigt, men jag klarade mig trots lite abstinens i början (eeh.. vadå bara i början).

Några detaljer sen sist; sett melodifestivalgenrep, GÅTT PÅ SYSTEMET (tjugo jävla år), flyttat, varit på IKEA femhundrasjuttioelva gånger, fått massa paket och sen allt det vanliga.

Ikväll blir till party - för mig! Wihoo, haha. Vi börjar hos Emelie så äntligen får jag se hur hon har det! Resten lär visa sig hur det blir.

Först ska jag ut till galenponnyn som förresten var vildare igår än vanligt, haha jises vilken tur att jag satt kvar.


Kommentarer
borås ryttaren

händer i veckan? =)

2010-03-28 @ 20:57:11
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Ida

Det var naaajs i fredags!! :D

2010-03-30 @ 15:42:10
URL: http://turbosockret.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0