Hääärligt

Aaah vilken underbar kväll! Tänk vad shopping och bästa frisören kan göra

Hitta två vårjackor för fyrahundra pix! Eller egentligen 600, men eftersom HM har 100:- rabatt på jackor/kavajer så blev det en riktig fyndsumma, aaah ljuvligt! Älskar dom, nu saknar jag lite mer plusgrader bara så jag får använda dom.

Sen blev det klippning, och det är så underbart att tycka att det är kul att gå till frisören. Bra många år har jag haft ångest för har aldrig hittat någon bra, men det senaste halvåret har jag hittat hårguden; Maria på Estetica. Det jobbigaste är att hon ska ha barn men hon skulle hjälpa mig hitta en bra jag kunde ha under tiden. Bara det säger väl hur guld hon är?!

Nu ska jag mysa med gullRobin, bästa torsdagen på länge helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0