En sån där vardaglig kärleksgrunks

Jäklar vad klockan blev mycket! Jag och papps har varit uppe hos mig och tapetserat lite, det blev inte som jag hade tänkt det men det finns möjlighet att det blir ännu snyggare än vad min tanke var från början. Nu måste jag bara börja spana och hitta rätt möbler så!

Men nu ska jag sätta mig i bilen och dra mot killen jag egentligen är sur på, killen jag är tokkär i, killen som jag vill leva med, killen som kan få mina nerver ur spel! Haha, underbara Robin. Men först ska jag tanka. Packa. Köra. Oboy, är inte hos honom förrän det är natt. Men vad gör man inte för den grabben


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0