Vilken kanondag!

Underbart! För det första är vädret tillbaka; sol, underbara sol. Och det blev lite kantstenssättning på jobbet, evigheter sen jag höll på med sten så var askul.


Efter jobbet träffade jag Emelie, efterlängtat och välbehövligt! Satte hos vid ån, käkade, snackade och njöt av vädret. Sen sprang jag snabbt igenom typ ALLA affärer och letade efter en beige kavaj, men gav upp. Gick ist till household och köpte en tvättmedelshink som jag har letat efter aslänge.

Sen en minut i sju så kom jag på att jag inte hade kollat MQ, så chansade och kollade snabbt igenom affären. Precis när jag jag hade gett upp IGEN så ser jag Den. Den Perfekte. Med nedsatt pris dessutom! Nu förstår jag exakt varför det var slut på alla andra ställen, det var helt enkelt meningen att jag skulle ha den här.

Toppsnopp



Kommentarer
Therese

Den ser jättemycket ut dom min beiga kavaj! Supersnygg!! : D

2010-06-22 @ 01:16:40
Ida

Snyggt! Du får lära mig shopa ;)

2010-06-22 @ 06:13:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0