Mannen i mitt liv

Blev lite sovmorgon imorse bara för att jag skulle lasta Zebbe när mammi kom hem från jobbet, dags för mälarkliniken och magnetröntgen. Kändes så hemskt att se han åka iväg själv, kände mig som en svikare, men har varit borta så mycket från jobbet pga veterinärbesök så kände att chifen snart skulle lacka


Zebbehoney ♥ imorse när jag skulle hämta honom i hagen

Dom ringde på eftermiddagen och sa att han blir kvar över natten, dom hade inte blivit klara . Uuhu, hoppas verkligen dom hittar felet, hatar ovissheten och att inte veta vad jag ska göra för att hjälpa honom


Lilla fossingen som har/ska röntgas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0