Svan och kalkon. Eller nåt..

Mmm, sitter och mumsar honungsmelon, man betalar för smaksatt vatten men fan så värt! Plus att nu känns det bra igen när min Guling är hemma. Det skulle ta 1-2 veckor att kolla igenom alla bilder, sjukt många bilder! Så det är bara vänta och hoppas.

Något mindre roligt var mitt platta däck när jag skulle hem från jobbet. Amen skojhoj liksom, jag kan fan inte byta däck?! Eller jo, kan säkert men hade ju inga grejer för sånt (ooh jävla matcho, skulle fan säkert inte klara av det fast jag hade grejer). Som tur var ligger en mack bara några hundra meter bort från jobbet så åkte dit och luftade. Stannade några gånger på vägen hem och chekade, men det var lugnt, så jävla tur haha!

Men nu ska jag spana in vilka gator som är avstängda imorgon i storstaden, haha så jävla oplanerad människa som bestämmer att åka till Sthlm just den här lördagen av alla på året! Smidig tjej.

Kaputtmutt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0