Sjukt

Täppt i näsan och huvudet som ett mongo, blöö. Men hade skitmysigt igår, massa film och chilldricka med Fredrik, Ida och på slutet kom Jonas också efter att han hade slutat jobbet.


Ida ser lite knas ut och jag allmänt konstig men det är väl sånna vi är

 

Åkte hem typ vid 11 och efter lite tankningsbekymmer så skjutsade jag hem Ida till bjk. Sen är det ju Fias dag idag så åkte till bruna huset och smaskade marängjordgubbstårta, myste med Pissenisse (ge mig en kattunge!) och pratade.

Drog sen hem till Jocke i Lövstalöt och tittade på den uppgrävda garageuppfarten och sa att det såg bra ut. Typ. Nu är det bara mitt däckbekymmer som hindrar mig från att däcka i soffan, men R får fan fixa det eftersom jag är dödensdöd sjuk. Snörvel host host. Säger vi.

 

Banankram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0