Midsommardagen

Ohyeah, vad trött jag ÄR. Men efter att ha köpt mat på ett ödegivet gränby c igår så drog vi till Natta där tanken var FEST, men fallet blev inte riktigt så. Det blev förferre och sen drog vi en galen och liftade med en skummis som dunkade sensuella isabella. Hmmm.. Haha sen taxade vi oss till Vattholma (av alla ställen?!) som bjöd på öltält, och något som kallades dansbana(?). Var en något otippad kväll men det var nice.

Idag har vi sooolat och tjattrat, slutade med en pizza på Ken´s och nu vill jag dö. Och vakna upp imorgon och inse att jag vunnit ett ex antal miljoner så jag behöver inte jobba!

Tack


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0