Fullerulle med underbara

Åh vad kul jag hade igår! Härligt sällskap, överflöd av asgod mat, kubb (vi tar er såå lätt när vi är nyktra!) massor av dricka, nåt som skulle liknade dans och Med andra ord (jag och Johanna ägde). Sen närmare småtimmarna så tog jag och Robin varsitt vrålåk (aka cykel) och trampade hem den ca milen. Mindre kul kanske att väl hemma så somnade båda på soffan och vaknade halv 7, stela som ett halvdött par. Meeen, en perfekt kväll/natt!

Robbi-bobbi i natt/morse


Nu är det bara vänta på Johanni så hon läger upp bilderna på fejan! Och, sjävklart, ladda om till ikväll för idag mina ankungar, är det MIDSOMMARDAGEN



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0