Yees, it's me

Jag tycker det är obehagligt att se på när andra bråkar
Jag har samlat på glasspinnar (haha)
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är
sånna som bara skriker
Jag har en förmåga att haka upp mig på småsaker
Jag ångrar att jag ångrar saker
Jag glömmer aldrig
första dagen Zebbe stod hemma hos oss

Jag tror på att det finns övernaturliga saker
I smyg brukar jag ibland pilla mig i näsan, ohyeah
På offentliga toaletter brukar jag låta bli att använda handtorken
I min jackficka har jag alltid någonting, men inget speciellt
Någon/några brukar kalla mig för
Fritjof
Det kommande året kommer jag flytta och förhoppningsvis vara glad
Jag hoppas att jag en dag uppskattar och ser allt positivt, och lever på det
Jag stör mig på människor som vägrar se saker från olika perspektiv
Något av det sötaste jag vet är kattungar!
I telefonen svarar jag aa?
En låt som gör mig glad är syster jane - Rolandz
En låt som kan få mig att gråta är Jag fick låna en ängel - Shirley Clamp
Om jag är ensam hemma brukar jag tjuva godis
På McDonalds beställer jag oftast en macfeast
Jag tycker jag är ganska duktig på att läsa av Zebbe
Ibland undrar jag varför det är så viktigt att jämföra
Det dyraste jag har köpt är nog min bil
Ett köp jag ångrar är en mobil jag hade förra året (eller året innen)
Jag tycker om människor som är spontana, roliga och ödmjuka
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag bli förvånad, titta mig omkring och ta den
Jag ser upp till självmedvetna personer
Jag saknar högstadietiden och vår/försommar 2009 (studenttider)



Kommentarer
Johanna

i brist på vettiga saker att skriva på bloggen snor jag den här, hehe.

2010-01-06 @ 21:48:24
URL: http://dirtythings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0