Överraskning

Nej som sagt, det blir inte som jag planerar. Hade tänkt mig middag plus ett biobesök igår kväll med R efter Emelie-dejten, men vi hann bara få i oss lite krubb på tzatsiki så dog grabben. Menmen, mys till Million dollar baby var inte så tokigt trots allt

Imorse när vi satt framför teven i Robins vardagsrum så höll jag på att sätta frukostmackan i halsen. Utanför fönstret stog ett rådjur!

Syns väldigt dåligt, men såklart var batteriet slut i Rs kamera så det fick bli mobilen

Sen vid tiotiden åkte jag till bauhaus och mötte upp mamms och papps för att köpa matta till sovrummet. Sen av bara farten fortsatte vi till både rusta och ikea, lite så där föräldrartime



Kommentarer
Ida

Vilken sammaträffande.. höll på att köra på tre rådjur här ute (igen) igår :P hehe

2010-01-09 @ 22:47:04
Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Tävling i bloggen, du kan vinna ett schabrak med matchande huva från Waldhausen :)

2010-01-10 @ 11:55:49
URL: http://warnmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0