Jobbjobb och kisselikiss

Igår blev till att jobba över (igen!), vilket tyvärr gjorde att träffen med Emelie blev inställd. Ironiskt att sist vi träffades så diskuterade vi att markarbetar fan aldrig jobbar över

För att kompenserade det drog vi vid kvart över tre idag, tur var nog det för jäklar vilket väglag(plus snöstorm)! Bilarna körde 80-90 på motorvägen och i Bärbyrondellen stod en lastbil i diket. Jag var livrädd för att köra i diket, krocka eller få en sladd - inte så mycket för sakens skull utan mer för att jag var så förjävligt kissnödig! Jag visste att vid minsta lilla grej som hände så skulle jag kissa på mig, hur kul hade det varit att sanera sin bil efter sig själv.. Hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0