Badrummet

Efter 20 minuters promenix med Zebbe babe så knallade jag upp till lägenheten och in på toaletten. Kände att jag hellre kissade där än inne. Eller va? Haha nej, skulle faktiskt tvätta tak och golv.

I söndags rev vi ut duschväggar, handfat och tvättmaskin. Badrummet är alltså nästa projekt. Blev ett starkt rengöringsmedel och att ha handen i taket betyder att den är över huvudet (pling! vilket ljushuvud jag är), och det resulterar i att vattnet från trasan rinner ner längs armen

Mmm, så (inte) mysigt det var. Och eftersom golvet också skulle rengöras lät jag det slaffsa ganska ordentligt, hade tagit av strumpor och dragit upp byxorna till knäna. Det blev ett lite annorlunda fotbad, kan man säga

Men så nu kliar det lite på höger armen och om fossingarna trots att jag duschat, det var nog inte så hudvänligt det där rengöringsmedlet..

Bilden är från innan vi börjde riva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0