31 december 2009

Gårdagen började med mysmiddag här hos Robin, vid 22-22.30 drog vi till salabacke - till Robban. Ferre med härligt folk, tyvärr blev vi inte där så länge för vi skulle ner till slottet till tolv. Underbart tolv-slag, verkligen! Jag var så lycklig, det var jag förövrigt nästan hela kvällen.
Sen skulle vi till en fest i eriksberg, men när vi kommer dit ville vi bara vända efter ett halvt steg in i lägenheten. Så vi (jag, Robin och Niklas) drog hem till R's place ist, vilket var ett jäkligt lyckat drag.
Kom i säng vi 7-halv 8 imorse, vaknade 4 timmar senare och grabbarna ytterligare 3-4 timmar efter det. Segdag? Nähää.
Robin firade iaf 3årsdagen med att må dåligt, känns ju inte så lyckat kanske, menmen

Haha, jag är ingenting för nyårslöften men nu har jag tydligen lovat att träna mer, känns som att det inte kommer följas..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0