Men kärleken består

Döden är så ofattbar för mig att jag ibland tvivlar på att den finns


Kommentarer
Pernilla

Döden är någonting som vi alla funderar på någon gång.



Jag ställer mig ofta frågorna om vart vi hamnar när vi dör,försvinner vi eller kommer vi till himmelen? eller blir vi andar och kan se livet men de levande inte kan se oss.

Jag blir så irriterad på de frågorna för det finns ingen,absolut ingen som kan besvara dem åt oss.



Jag tycker vi ska ta vara på livet medans vi lever för en dag,en dag då kommer det ofattbara hända <3



Ha en trevlig helg och en underbar sommar önsakr en ny trogen följare/läsare :D

2011-07-14 @ 00:49:21
URL: http://weima.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0