Tillbakablick

Och nej, det blev inte ytterligare en dusch i onsdags, orkade aldrig sen. Meen, det blev lite förferre hos Mickis och sen drog vi oss mot bj. När vi stannade till nån gata innan vi var framme för att jag skulle byta till klackisarna så upptäckte jag en jobbig, men typisk Frida, grej. Av någon anledning så låg bara en sko i väskan. "Hej, jag kände för att vara halvlång idag så jag kör på en hög och en lågsko". Not fun, men kvällen blev nice ändå, faktiskt.

Med alldeles för lite sömn drog vi oss till grönan i torsdags. Skitkul, verkligen, om det inte hade varit för McD. Pajad mage, men det hindrade inte mig från insane, haha skulle betala bra jävla mycket för att flytta den till vår trädgård, snacka om att det går att betala för lycka (eller adrenalin, men skitsamma).

Igår blev det lite barnvaktande åt Liam, sen firande av Isak och Dennis som fyllt/fyllde år, och sen, efter lite akut supermys med Kajsa så åkte jag och Robin och såg Shrek - nu och föralltid.

Och idag? Jaa efter städ, disk och tvätt blir det utgång, fullerulle!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0