Tis.. Nej justfan, onsdag är det!

HATAR blogg.se ibland, det här inlägget hade tydligen inte blivit publicerat?!



(säkert tecken på att man är ledig, att inte veta vilken dag det är alltså)


Fick agera som taxi-Frida idag, aldrig fel när man har grymma resenärer. Högerfoten kände sig dock lite utsliten efter en tripp runt halva Ua så jag laddade den med lite subway-macka, jisses så länge seeeen! Mumma.

Har ett problem just nu. Ska jag eller ska jag inte.. duscha en gång till. Knivigt. Under tiden så ska jag langa lite mat åt min söta sambo som fortfarande är lite skeptisk till det här med människor och soffor. Men. Hon kommer över det. Hoppas.

Tjingtjong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0