2010s första kräftskiva, check!

Korv på mig att jag glömde alkismätaren hemma igår (skyller på ponken, vadå, han stressade mig ju? Stressa aldrig den här kvinnan) för den gör ju en jävla nytta hemma på bordet. Breezerplattan hälldes i maggen ute i Jälla igår, med sällskap utav lite kräftor och grillat, mhmm. Hah nu börjar mina tänder ordna upp sig igen efter kvällens sockerchock, gissar på att alkoläsk inte är tandläkarens rekomendation (påminn mig att aldrig gifta mig med en tanddoktor), men nu ska jag fortsätta med att filura på när jag kan göra sällis med min röda fara och samtidigt spana lite på en halnaken grabb som är helt inne i sitt tvspel, fispis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0