Men det är trots allt måndag

Åhh helt slut! Började jobba ute vid nya Hallsjö brädgård (vid Victoria) idag och jisses vad det blåste på det stället! Jag och Tore var överrens som att uttrycket "urblåst" fick en helt ny innebörd

Något annat som sänker orken är att nu när jag kommer hem från jobbet så är det kolsvart, plus att nyss hostade jag en "sjukhostning", sån host som smakar sjukdom, eh ja hur man nu förklarar. Och Robin är tydligen lika slut som mig, så blir ensamsovning inatt igen

Hade gnällighet varit en sport hade jag varit oslagbar idag, känns ju skönt att man kan vara bra på något någon gång ibland

BitterBritt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0