Hoppis, plattor och gulligull

Eftersom mitt ÄLSKADE internet inte ville fungera riktigt igår blev jag barnsligt glad när jag nu upptäckte att det, efter några pussar och gulligullande, ville komma igång igen(behövs inte säga att jag är en nörd).

Igår fick jag testa mitt balanssinne lite, blev en hopptur på Snobban på klubbtävlingen, kul men svettigt! För det var ju inte bara vid hindren hon ville hoppa, hmpf

Jag och pappsen hann även börja med plattytan igår, men eftersom det var såna diskutioner om hur plattjävlarna skulle ligga blev det inte mycket gjort innan klockan var natt
Äh, det blir nog bra till slut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0