Lördagens sysselsättningar

Och vilken kväll igår, länge sen jag var full!

Började hemma hos Kattis med lite folk och mello-tittande (usch jag tycker vi ska börja med JA och NEJ röstning ist, så att man verkligen kan påverka vilka man INTE tycker ska gå vidare)

Vid halv 11 var det ensam och med tvekande steg jag begav mig till Tobbe, men jag hittade trotts mitt lokalsinne (eller brist på det). Ingen korvfest där inte, snarare tutt-fest? Och innan kvällen var slut hade jag fått ett nytt smeknamn, PF.

Blev ett konstigt slut på kvällen, och jag tror jag har hunnit drömma alla drömmar som går att drömma inatt.

Iddi som jag är så syndade jag igår, EFTER ETT HALVÅR


Kommentarer
Anonym

vad stod PF för? ;)

2009-03-15 @ 17:48:46
URL: http://jjesscaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0