Bästa fredagen på länge

Igår hade jag fullt upp hela dagen (blev väl mest fullt på kvällen)

Efter jobb och att jag hade hem och fixat mig så förkrökade vi lite hos en av gubbarna, Micke, och därefter drog vi till Åkanten för att möta upp resten och då vara bara att äta och dricka. Haha kan inte säga annat än att det var grymt kul

Eric hemma hos Micke, vi jämför mobilkameror

Efter en löpning till station så for jag och E med 21.40 bussen till bjk och klassen. Resten är spårat, men underbart

Emelie, Emil, Lillebror, Fredde och Ahlund(?)

Emils femenima sida kommer alltid fram efter några öl, här med mina klackisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0