Min minisemester, så jävla värd

I torsdagskväll vid 18-snåret så var XC90:n packad och klar och vi började fara neråt. Efter tjockis-stopp vid Humelsta och matpauser för Liam så kom vi fram till vårt tillfälliga hem, ca 2 timmar innan gbg.


Dagen efter, fredag, så åkte vi vidare efter att jag hade varit med om ett mindre lyckat duschförsök(det går att duscha på 2 minuter, tydligen). Det regnade ända tills vi klev ur bilen och började inte fören vi klev i den igen sex timmar senare, kunde inte varit bättre!


Efter alla sorts olika åkturer och med mer glädjekickar än på riktigt, riktigt länge (åh vad jag ÄLSKAR karuseller) i magen så spanade vi in Michael Jacksons handavtryck.


Fre-lör natt sussades hos Johans moster, så på fm och lite em på lördagen spatserade vi i Smögen, vid hamnen. Jises vad underbart, vem vill inte flytta till kusten på sommaren?!


Gänget

På Lisseberg så köpte jag och J varsitt hatt-paraply

Emelie och Johan gör reklam för paraplyhattarna

Riktigt härliga och underbara dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0