Semesterfirarn

Efter en snabbis i stan åkte jag och mor till Fullerö, där jag ganska snabbt blev fattig. Men det är förhoppningsvis värt det när allt är färdigt under (den berömda) trappen.

Sen åkte jag och papps upp till Rickards tomt och fixade det sista på garaget eftersom det är gjutning 7.15 imorgonbitti.

Sen började jag fixa för plattorna som ska ligga under (den berömda) trappen. Jag stressade inte, klockan gick och det blev mörk = jag hann inte klart. Det framgår alltså ganska tydligt att jag inte är så lik min bror.

Kort sammanfattning: det var helt enkelt en familje/jobbar dag idag

Fjongkalsong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0