Nytt utseende, så kallat nytt liv och riven form

Ja, som sagt så virrade jag till min blogg igår, men den så sköna Johannan var min räddare i nöden! Och hon stog, hör och häpna, ut med mitt gnäll och petnogighet, hon är en klippa helt enkelt. Tyvärr är det en detalj som inte är löst, nämligen att min bild och FRIDA ska vara högre upp, men det fixar sig, det tvekar jag inte på.

Idag är tanken att MITT NYA LIV ska ha startat, och jag sabbade det rätt rejält. För det första har jag tagit ett mariekex (ujuj) för det andra skulle jag ha skrivit upp regler/mål men detta har jag inte hunnit med så det får bli imorgon (hoppas inte för mycket).

Idag var första dagen med bygg i skolan på hela 3an, fick riva tvåornas form. HEJ SJUHUNDRAELFTE KROKIGA SPIKJÄVEL. Men äsch, vi har det så sjukt lungt, jag menar, kan man ha annat med Nisse som lärare?

Fred


Kommentarer
sofia

FINT det blev :D Vill också göra om min design, men har INGEn aning om hur man gör så banga det :P Kram

2009-01-13 @ 10:28:11
URL: http://sofiahivall.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Frida

Blogg om hästar, träning och vardag

RSS 2.0